Werkwijze organisatie event

Werkwijze organisatie eventU bepaalt zelf van welke expertise u gebruik wilt maken.
In hoofdlijn zijn er 4 mogelijkheden :

  1. U laat het evenement van A tot Z door ons verzorgen.U schakelt ons enkel in voor de organisatie op de dag zelf (centraal aanspreekpunt).
  2. U schakelt ons enkel in voor de organisatie op de dag zelf (centraal aanspreekpunt).
  3. U heeft enkel voor een bepaald onderdeel (bijv. orginele locatie, uitnodiging, catering, aankleding) onze expertise nodig.
  4. U wenst enkel een adviesgesprek.

Hieronder volgt de werkwijze voor de organisatie van het event van A tot Z. Stap 1 geldt natuurlijk voor alle expertises.

1. Kennismakingsgesprek
Ieder evenement is uniek, daarom willen we graag weten wat uw wensen/ideeën, aantal gasten en budget is. Dit gesprek duurt ongeveer 1 ½ uur en is gratis.


2. Voorstel met prijsopgave

Er volgt een origineel voorstel met hierbij een prijsopgave. Deze zullen we tijdens het 2e gesprek doornemen en naar behoefte aanpassen. Bent u hiermee akkoord, dan gaan we voor u aan de slag.


3. Draaiboek

Afhankelijk van het evenement, volgt een draaiboek (wie doet wat wanneer). Contacten worden gelegd met de leveranciers. Ieder onderdeel wordt nauwkeurig vastgelegd om misverstanden te voorkomen. U krijgt tussentijds bericht over de stand van zaken.


4. Het evenement

Een dag zonder zorgen voor u. Perfect Celebrations zal aanwezig zijn (centraal aanspreekpunt) om alles in goede banen te leiden. Het draaiboek vormt hierbij de leidraad.


5. Nazorg

Het thuisbezorgen van de cadeaus/bloemen, eventueel het versturen van de bedankkaartjes e.d.


6. Evaluatie

Na het evenement volgt áltijd een evaluatie.

Neem nu contact met ons op voor een vrijblijvend advies! of volg mij op Facebook LinkedIn  Pinterest of Twitter.